КОММУНИКАЦИОННАЯ КОНВЕРГЕНЦИЯ ЖУРНАЛИСТИКИ, РЕКЛАМЫ И ПР
Караева В. А., кандидат филологических наук, преподаватель кафедры экономической журналистики и рекламы факультета журналистики МГУ имени М. В. Ломоносова, Точилина А. А., аспирантка кафедры экономической журналистики и рекламы факультета журналистики МГУ имени М. В. Ломоносова КОММУНИКАЦИОННАЯ КОНВЕРГЕНЦИЯ ЖУРНАЛИСТИКИ, РЕКЛАМЫ И ПР* Материал представляет собой сокращенный вариант стенограммы научных чтений, в которых приняли участие аспиранты и сотрудники кафедры экономической журналистики и рекламы, профессоры и ведущие преподаватели факультета журналистики МГУ и других вузов. Ключевые слова: коммуникация, конвергенция, журналистика, рекламы, связи с общественностью. The material is a condensed version of the transcript of academic reading, which was attended by graduate students and staff of the department of economic journalism and advertising professors and senior lecturer in the Faculty of Journalism of Moscow State University and other universities. Key words: communication, convergence, journalism, advertising, public relations. Научные чтения "Коммуникационная конвергенция журналистики, рекламы и ПР" проходили 24 октября 2008 г. на кафедре экономической журналистики и рекламы факультета журналистики МГУ и были посвящены памяти профессора Виктории Васильевны Ученовой. В научных чтениях приняли участие аспиранты и сотрудники кафедры экономической журналистики и рекламы, профессора и ведущие преподаватели факультета журналистики МГУ и других высших учебных заведений столицы. С докладами выступили бывшие ученики и коллеги В. В. Ученовой. Вашему вниманию предлагается сокращенный вариант стенограммы научных чтений. Горохов В. М. Конвергенция в сфере массовых коммуникаций содержит в себе цивилизационные предпосылки. Понятие "конвергенция" происходит от латинского "сближение". Безусловно, * Материалы научных чтений кафедры экономической журналистики и рекламы факультета журналистики МГУ имени М. В. Ломоносова 24 октября 2008 г. стр. 242 сближение - эт ... Читать далее
____________________

Эта публикация была размещена на Либмонстре в другой стране и показалась интересной редакторам.

Полная версия: http://libmonster.ru/m/articles/view/КОММУНИКАЦИОННАЯ-КОНВЕРГЕНЦИЯ-ЖУРНАЛИСТИКИ-РЕКЛАМЫ-И-ПР
Қазақстан Желіде · 2413 days ago 0 2411
Professional Authors' Comments:
Order by: 
Per page: 
 
  • There are no comments yet
Library guests comments




Actions
Rate
0 votes
Publisher
Қазақстан Желіде
Астана, Kazakhstan
17.04.2018 (2413 days ago)
Link
Permanent link to this publication:

https://biblio.kz/blogs/entry/КОММУНИКАЦИОННАЯ-КОНВЕРГЕНЦИЯ-ЖУРНАЛИСТИКИ-РЕКЛАМЫ-И-ПР?lang=en


© biblio.kz
 
Library Partners

BIBLIO.KZ - Digital Library of Kazakhstan

Create your author's collection of articles, books, author's works, biographies, photographic documents, files. Save forever your author's legacy in digital form. Click here to register as an author.
КОММУНИКАЦИОННАЯ КОНВЕРГЕНЦИЯ ЖУРНАЛИСТИКИ, РЕКЛАМЫ И ПР
 

Editorial Contacts
Chat for Authors: KZ LIVE: We are in social networks:

About · News · For Advertisers

Digital Library of Kazakhstan ® All rights reserved.
2017-2024, BIBLIO.KZ is a part of Libmonster, international library network (open map)
Keeping the heritage of Kazakhstan


LIBMONSTER NETWORK ONE WORLD - ONE LIBRARY

US-Great Britain Sweden Serbia
Russia Belarus Ukraine Kazakhstan Moldova Tajikistan Estonia Russia-2 Belarus-2

Create and store your author's collection at Libmonster: articles, books, studies. Libmonster will spread your heritage all over the world (through a network of affiliates, partner libraries, search engines, social networks). You will be able to share a link to your profile with colleagues, students, readers and other interested parties, in order to acquaint them with your copyright heritage. Once you register, you have more than 100 tools at your disposal to build your own author collection. It's free: it was, it is, and it always will be.

Download app for Android